måndag 22 oktober 2012

Ny vecka - nya möjligheter!

Hurtig rubrik va? Just nu känner jag mig inte alls särskilt hurtig utan snarare väldigt seg. En kopp te och snart känns det säkert bättre.

Förra veckan bjöd ju på en hel del frestelser och visst föll jag för en hel del. Jag åt en massa bra saker men också en massa mindre bra. Pannkaka, praliner, efterrätt, osv. Och ingen träning hann jag med.
Helgen fortsatte i lite samma stil med roligt besök i Stockholm.
Trots allt har jag mått bra och inte ätit så jag fått ont i magen. Det får jag vara nöjd med;-) Huvudsaken är ju faktiskt att må bra och jag tycker att jag ätit så pass bra att energinivån varit bra genom alla möten, luncher och middagar. Sen att jag kanske gått upp lite, det må så vara. Jag vet inte för tänker inte ställa mig på vågen på en vecka, minst. Tror jag.

Ny vecka och jag är peppad att träna och äta bra igen. Lunchlådan är packad med köttfärssås och brokkoli och till frukost blev det fil, turkisk yoghurt och kesella, mandlar och hallon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar