måndag 19 november 2012

Ändra fokus?

Jag tycker att jag haft för mycket matfokus och för lite träningsfokus på sistone. Jag har väl tränat lite men inte så fokuserat. Det vill jag ändra på. Kanske jag skulle ta och planera några pass? Hm. Det tar emot får jag väl erkänna. Jag trivs ju rätt bra här i min comfort zone... Maten funkar bra men träningen får jag verkligen kämpa med för att få till. Jag vill ju ha resultaten och inte stå still och stampa som det känns som jag gör nu. Jag skulle behöva en träningskompis tror jag, eller en PT-online kanske?  Och så borde jag faktiskt ta och gå till det där gymmet jag testade några gånger i juni. Jag gillade det ju men det rann ut i sanden när familjen kom hem och sommaren kom.

Hur som helst blev det ingen träning idag. Trist nog känner jag det som om en förkylning är på g. Jag som brukar vara så frisk var ju lite hängig bara för några veckor sen, även om det aldrig riktigt bröt ut. Bäst att vila ikväll i alla fall. Dessutom hade vi scoutmöte och jag är supertrött nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar