tisdag 20 november 2012

Pilates / yoga

Jag är inte sjuk men inte helt pigg heller så det blev lite lugn träning ikväll. En del pilatesövningar för rumpa och ben och så lite yoga på det.  Jag har varit så stel i ryggen så jag tänkt göra det några dagar nu och så blev jag ju inspirerad av Bodycomf och Träningstajtsen vilket fick mig att ta tag i saken!
Jag gjorde hunden, triangeln, krigaren, huvudstående och axelstående.


Jag bad mannen att ta ett kort och det känns ju bättre än det ser ut... Triangeln är inte så illa men jag vill ju vara ännu rakare. Måste dra in svanken mer och bröstkorgen åker ut när jag försöker dra in rumpan. Skönt var det i alla fall.

Ja just det, i bakgrunden syns mitt fynd. Den hängde jag också lite i och drog upp knäna. Hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar