söndag 18 november 2012

Kvällens träning och gårdagens middag


Körde supersets, 50 sek + 10 sek x 3
- Enbensknäböj höger (står på pallen och håller i mig i ringar)
- Dito vänster

- Rodd med 12 kg KB. Jag är så himla stel i ryggen så det fick räcka med 12 kg, men jag brukar fixa det med 16 kg också. 
- Höftlyft. Borde avancera här, men är fortfarande rätt svag.

- Hänga i ribbstol (begagnat fynd!) och dra upp knäna. Hu, vad drygt. Det gör ju ont i mina händer ju. Men jag kan bara bli bättre!
- Sumo squats med 12 kg. Nu var benen riktigt slut.

Tänkte köra ett till superset men barnen protesterade. Känns skönt ändå.
Helgens mat var god. Både nyttigt och onyttigt. Igår kväll bjöd vi vänner på middag. Min man hade fixat det mesta. Huvudrätten var chili, grönskålschips, tomatsallad, spenatsallad och hembakt surdegsbröd. Till efterrätt mumsig tiramisu. Och så lite rosa bubbel för att fira vännernas nya hus och försäljningen av det gamla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar