fredag 16 november 2012

Hemma igen

Kom hem från Barcelona lagom till "kvällsmyset" med barnen och kände att jag inte ville sitta i soffan i två timmar efter att ha suttit på flyg och i bilen hem i ett antal timmar. Så det blev ett Tabata-pass framför tv:n. Har snöat in lite på Tabata just nu men snart kanske det är dags för nåt nyss. Så här blev det i alla fall:

- KB-swing med först 8 och sen 12 kg som uppvärmning
- KB-swing med 16 kg
- KB-thrusters med 12 kg
- Plank climber eller dynamisk planka
- Höftlyft
- Burpees med KB-high pull
- Enbenståhävningar

Så skönt!

Det blev konstiga matdagar med lite väl mycket vin under hela resan men ändå inga excesser. Jag har tagit en massa mer eller mindre suddiga kort av all god och spännande mat så jag lägger nog upp lite av det vid tillfälle. Idag åt jag följande:

Frukost: Färskost, kalkon, vanlig ost, ananas, naturell yoghurt med kokos, pumpafrön och gojibär, pepparmintste, kaffe med mjölk och till sist en ganska liten wienerbrödsgrej. Mycket bra frukost även om jag saknade äggen.
Mellanmål?: En påse salta mandlar på flyget, 100 g
Lunch (vid 16): Delifreshmål på max med minimorötter och ramlösa, en bit mörk choklad
Middag, efter träning: Liten bit korv, några morotsbitar, 5 ? chips, bananplättar på halv banan, kesella, två ägg, halv tesked socker, kanel, pepparmintste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar