fredag 30 november 2012

Mackor till lunch

Har inte så mycket att skriva egentligen. Önskar att jag kunde skriva om en genomförd fredagsfight a'la Bodycomf Helena men en svidande hals satte stopp för det. Nu ska jag ju inte påstå att jag gjort den om jag varit helt frisk eftersom den var rätt lång och verkade väldigt jobbig, men kanske ändå?

Orkade för en gångs skull inte fixa lunchlåda och hade ingen lust att avsnöa bilen och åka och köpa nåt heller så jag åt det som fanns på jobbet istället. Rågfrallor med torkad frukt, bregott, ost och paprika. Verkligen inte så illa, i alla fall smakmässigt. Gud så gott det var! Jag älskar verkligen mackor och tycker faktiskt jag är rätt "duktig" som äter det så sällan.  Sen fick jag paltkoma och höll på att somna vid 14-tiden, men fick ändå lite vettigt gjort. Frågan är om jag varit trött ändå eller om det berodde på det ovanligt höga intaget av snabba kolhydrater? Trött dag överlag hursomhelst. Höll på att somna framför bolibompa i soffan också. Hoppas på full energi imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar