torsdag 22 november 2012

Välgörande varmt salt vatten

Ja, inte utomlands eller på nåt spa eller så, utan i den lokala simbassängen:-) Jag tog med mig barnen och simmade efter förskola/skola och det var så mysigt. Väldigt lite folk vilket var skönt och mor(mor) kom med också så jag fick simma några längder. Armarna och axlarna var lite möra efter gårdagens träning men det var härligt med lite lugn rörelse.

För övrigt tycker jag det känns bra att inte skriva så mycket om vad jag äter. Jag äter faktiskt mest väldigt bra och igår stod jag tex emot fyra tårtor som frestade i fikarummet. Tog två chokladbitar istället som inte var mörka, men hellre en "wheat free cheat" än tårta!

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Inga onda magar den här gången?

    Kram J (som klämde i sig sista biten tårta igår kväll, god fortfarande men tur att den är slut nu!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inga problem alls faktiskt. Det hade jag helt glömt bort. De var nog lite lugnare än på födelsedagen och "gnessade" inte så mycket!

      Radera