söndag 4 november 2012

En bild som påminnelse

Lägger in en bild som påminnelse till mig själv om att lägga mer fokus på träningen och vad jag vill kunna klara av istället för att tänka på mat och utseende hela tiden. Jag vill kunna snurra runt i ringarna precis (ja, nästan iallafall då) som min lilla 7-åring kan. Hon skrattar rått åt mig när jag inte kan göra pullups och inte ens slänga upp benen och snurra runt...

Ska skriva mer om dagens träning senare men jag är i alla fall alldeles mör i axlarna av att ha hängt i ringarna och av 100 burpees också.


2 kommentarer:

  1. Ser bra ut! Borde också styrketräna lite.. Men cyklingen får vara ok!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, jag kommer ju ingen vart! Tanken var ju att hänga kvar så där och kontrollerat svänga upp med benen. Ha, ha, ha. Säger jag bara. Det är väldigt långt kvar dit!

      Radera