torsdag 8 november 2012

Novembersvacka

Trött, ont i huvudet och seg i kroppen. Det är ungefär så jag känt mig på sistone. Igår gick jag och la mig en stund när mannen kommit hem. Ovanligt för mig. Idag verkar det vara lite bättre dock. Får se hur det blir med träningen eftersom vi har besök på jobbet både idag och imorgon och det antagligen blir restaurangbesök både till lunch och ikväll. Träna på morgonen? Nä, skulle inte tro det.

Maten blir inte riktigt lika bra när jag känner mig så här. Mer sug och även fast jag inte frossat på kanelbullar så blir det lite för mycket mörk choklad, finn crisp med smör och smakprov på barnens pancakes och  potatismos. Verkligen inget att hänga upp sig på och balansen finns där. Jag tänkte ju köra lite fokus nu i November men jag får skjuta på det några dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar