lördag 24 november 2012

Tränat x 2


Jag trodde ju att det skulle bli en lugn kväll ensam framför datorn och tv:n när barnen lagt sig eftersom mannen skulle se på Bond med en kompis, men så ringde två kompisar på dörren och det passade ju bra! Det blev lite konstig bloggning bara. Och inte hann jag duscha först heller. 

Vi var på IKEA igår och när vi kom hem tog vi med barnen ut i mörkret på en cykeltur till en ny lekplats. Lite jogging som uppvärmning och sen knäböj med ena benet på en gunga, 3 x 10 per ben, pullups i klätterställningen (tar som vanligt hjälp med benen) och armhävningar mot en stor gunga. Lite kull på det och så joggade vi hem igen. Jag kände mig så pigg så jag körde lite intervaller mellan två lyktstolpar också. Orkade 8 stycken och sen fick det vara nog. 

Hade på mig mitt underställ från Houdini och en barnreflexväst från Biltema ovanpå. Perfekt väst eftersom den inte är så stor och fladdrar omkring!

Efteråt kände jag mig nästan lite skakig så det fick bli en snabb blandad tallrik med keso, gustafskorv, avocado, morot och apelsin till middag. Resten av familjen åt snabbgjord pizza på tortillabröd och det ville jag inte ha. Vi åt julbord (vilket var väldigt bra) på IKEA så jag var fortfarande rätt mätt.

I fredags tränade jag ett cirkelpass med sju olika övningar medan barnen lekte med varsin kompis. Inte helt fokuserat med barn springande runt mig, gungande i ringarna, osv. men annars hade jag inte fått till det överhuvudtaget. Nöjd så! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar